תקצירי קורס חינוך לגיל הרך

חינוך לגיל הרך

שנה א'

שנה ב'

שנה ג'

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

שימוש במשחק במהלך הלמידה מביא לשימוש מיטבי במיומנויות וכשורים רבים הנדרשים במאה 21- . למידה משחקית כוללת בתוכה: למידה פעילה, יצירתית, מאתגרת וחווייתית כזו שמשאירה  חותם לאורך שנים רבות. 

במהלך הקורס הסטודנטיות יכירו את עולם המשחקים לסוגיו ויעסקו בחשיבותו המכרעת בגיל הרך לגבי ההתפתחות העתידית של הילד בתחום: הקוגניטיבי, הרגשי- חברתי והסנסומוטורי.

במסגרת הקורס הסטודנטיות ילמדו מגוון מודלים לפיתוח משחקים ויפתחו בעצמם משחקים לימודיים בהתאם לנושאים השונים.  יעמדו על תפקיד הגננת בשעת המשחק ובפיתוח סביבה מזמנת משחק. 

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

בקורס התלמידה תרכוש כלים מוזיקליים כמו; לימוד שירים, לימוד מקצבים, לימוד מושגים מוזיקליים, הכרת כלי נגינה, אביזרים שונים ועוד, דרכם היא תוכל לפתח את הפן הרגשי, הקוגניטיבי, התקשורתי, הקורדינציה, והפן והחברתי בקרב ילדים בגיל הרך.

בקורס התלמידה תכיר תסמונות שונות, תהיה רגישה להתנהגויות חריגות בגיל הרך בגן  ותוכל לזהות וליידע את גננת האם. או בעתיד לגורם המוסמך.

כמו"כ תכיר את תכנית מבטי"ם בגן חשיבותה ויתרונותיה בהסתכלות בילדים בתחום הקוגנטיבי, החברתי, התחושתי והרגשי.

תכיר את חוקי וועדות השילוב   המטרות שיוכלו לסייע לילד בגן ובהמשך בביה"ס.

תדע לשיים מעט תסמונות הנוגעות לאוכלוסיות המיוחדות בגיל הרך

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

בקורס התלמידה תיחשף ותפנים את חשיבות הסביבה החינוכית כמקדמת למידה

 תלמד את העקרונות בתכנון ועיצוב הסביבה החינוכית בגן הילדים, תכיר ותעמיק בתפקידן של המחנכות ב עיצוב הגן והחצר,תיחשף לסגנונות ומגוון סביבות למידה מעוררות השראה.

 

התלמידה לומדת להכיר מאפינים וצרכים התפתחותיים של תינוקות וילדים מגיל לידה עד גיל שש

התלמידה לומדת לפתח פתיחות חשיבתית והתאמה רגשית לעבודה עם ילדים בגיל

 לידה עד שש התלמידה לומדת להשוות בין סביבות חינוכיות, פונקציונליות בין גן למעון

בקורס התלמידה תרכוש כלים מוזיקליים כמו; לימוד שירים, לימוד מקצבים, לימוד מושגים מוזיקליים, הכרת כלי נגינה, אביזרים שונים ועוד, דרכם היא תוכל לפתח את הפן הרגשי, הקוגניטיבי, התקשורתי, הקורדינציה, והפן והחברתי בקרב ילדים בגיל הרך.

תוכן אקורדיון
תוכן אקורדיון
תוכן אקורדיון
תוכן אקורדיון
תוכן אקורדיון

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת ביניים מסלול חטיבת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו

תוכן אקורדיון

התנועה היא צורך עבור הילדים.

דרך התנועה הילדים לומדים על עצמם, על סביבתם, מפתחים יצירתיות, חשיבה ויחסים חברתיים.

התלמידות נחשפות בקורס לתוכנית הלימודים בחנ"ג, מתנסות באופן מעשי בפעילויות תנועתיות מגוונות ומשלבות את הוראת התנועה בעבודה מעשית בגנים.

תוכן אקורדיון

בגיל הרך יש משמעות לצורת הלמידה ובמיוחד בתורה המשמעות היא השארת  חותם על יחסם בעתיד לדמויות המקראיות, לשפה המקראית הייחודית ולחלק מן הדילמות הערכיות.

הילדים נחשפים לראשונה למושגי היהדות כבר בגיל הרך. בגיל זה מתחיל להתפתח עולם  הערכי והחשיפה של הילדים לתכנים ולערכים יהודיים מאפשרת להם לראות ביהדות עולם עשיר ומיוחד ומקור לתחושת השייכות, להזדהות   ועל פי תפיסת העולם וגישת חב"ד.

. סביב סיפורים אלה ניתן להעמיד את המסד ללמידה משמעותית.'פיתוח ערכי,רוחני, ועל כן הקפדה להכשיר הגננת  לבצע זאת בצורה חווייתית,משמעותית  שתשאיר חותם בלבו ונפשו של הילד,ותגרום לאהבת התורה שבו

בקורס התלמידה תרכוש כלים מעשיים ליצירת אקלים מיטבי בגן הילדים ופיתרון קונפליקטים ביחסי גננת – ילדים. גננת – הורים. גננת – צוותי הגן.

שימת דגש על הבנת הדינמיקה במערכת הגנית על כל חלקיה והיכולת להתמודדות עם האתגרים, השאלות וההתלבטויות העולות מן השטח תוך העצמת הביטחון והאמון של הגננת במעמדה ובתפקידה.